Het 30e International Puppetbuskersfestival zit er op. Het moet gezegd, het was een schitterend festival. Het weer, het publiek en vooral de groepen, alles zat mee. Dank u wel beste publiek voor al uw lovende reacties. Indien u nog wat herinneringen wilt ophalen aan een van de voorstellingen die u zag, ga naar de pagina van de groep. Per groep staan er een zestal foto’s van de voorstelling die zij brachten.
Dank aan alle vrijwilligers voor hun inzet. Zonder hen was het festival niet mogelijk.
Wij gaan er nu even tussenuit om in september te beginnen met het programmeren van het 31ste International Puppetbuskersfestival. Wij hopen u allen van 20 tot 28 juli 2019 terug te zien op een van onze voorstellingen.